شهرک صنعتی پوشاک مکان یابی شد 

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: شهرک صنعتی پوشاک در راستای پیشبرد اهداف و مصوبات کارگروه ساماندهی مد و لباس و حمایت از تولید ایرانی احداث می‌شود.

گلی پور معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های راهبردی پیرو تفاهمنامه ایی که بین سازمان صنایع کوچک و امور مرکز اصناف ایران منعقد شد در دستور کار شرکت استانی قرار گرفت و به استناد تصویب نامه هیات وزیران مبنی بر ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری به صراحت این وظیفه بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفت.
 
گلی پور افزود: در همین راستا پیرو سفر رئیس جمهور به قزوین و رهنمود‌هایی که استاندار قزوین داشت توانستیم ۲ شهرک صنعتی را در این سفر مصوبه بگیریم و در دستور کار قرار گرفت.
 
وی تاکید کرد هم اکنون با توجه به اینکه بحث قزوین تا آبیک بهترین پتانسیل بابت تردد مسافران، مشاغل و متخصص وجود دارد؛ در شهرک صنعتی آبیک زیر ساخت‌های خوبی تامین شد.
 
این مقام مسئول شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: در ضلع شرق این شهرک و شمال که در سنوات گذشته مصوبه ۴۹۵ هکتاری بود ۹۵ هکتار محقق شد و این زمین متعلق به راه و شهرسازی استان است که بتوانیم واگذاری آن انجام دهیم.
 
گلی پور تصریح کرد: با تشکیل این شهرک‌های صنعتی صنفی، سرمایه گذاران می‌توانند از مزایای استقرار در شهرک‌های صنعتی شامل معافیت از مالیاتی، مستثنی از قانون شهرداری‌ها و تامین زیر ساخت‌ها و تامین تمام موارد بر عهده شرکت شهرک‌ها است.
 
وی گفت: در نظر داریم کارگاه‌هایی در راستای حمایت از بنگاه‌های خرد و کوچک در این منطقه ایجاد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.